Motywacja

Motywacja jest bardzo ważna, bez tego ciężko będzie Tobie pozbyć się kilogramów. 

Moją motywacją okazały się zdjęcia, gdzie byłam trochę młodsza i oczywiście szczuplejsza. Stwierdziłam, że przecież znowu mogę tak wyglądać. Może nie odejmę sobie lat ale sylwetkę mogę mieć znowu taką jak kiedyś. 

Poniżej wypisałam dla Ciebie pewne wskazówki, które pomogą Tobie w uzyskaniu wymarzonej sylwetki:

  • Warto postawić sobie prosty, a zarazem konkretny cel ( np. schudnę 10 kg do 1 marca) i konsekwentnie do niego dążyć.
  • Jeżeli czegoś bardzo chcemy to jesteśmy w stanie to osiągnąć. 
  • Na pewno czeka Ciebie niełatwa droga ale uważam, że naprawdę warto. Mi udało się schudnąć 10 kg w miesiąc
  • Bardzo ważna jest cierpliwość, systematyczność i wytrwałość. 
  • Bywają dni gorsze i lepsze ale nie można się poddawać. 
  • Jak nadejdzie ten gorszy moment, warto pomyśleć wtedy co Ciebie czeka jak już osiągniesz wymarzoną wagę np. ubierzesz swoją ulubioną sukienkę, w którą ostatnio trudno było się wcisnąć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz